سیر تا پیاز قرص ویاگرا سیلدنافیل داروی اختلال نعوظ مردان

بياييد در مورد قرص ویاگرا سیلدنافیل و حوزه مصرف آن، اختلال عملکرد جنسي، يعني اختلال نعوظ آلت تناسلي صحبت کنيم: اختلال نعوظ وضعيتي است که از هر دو مرد بالاي 40 سال، يک نفر ديده مي شود. اختلال نعوظ يک وضعيت بسيار مهم و حساس براي يک مرد است.

اين وضعيتي است که نمي توان آن را گفت يا با کسي مشورت کرد، به ويژه در جوامعي که آگاهي سلامت به طور کامل توسعه نيافته است. نعوظ ناتواني اندام جنسي يا نعوظ ماندن براي مدت زمان کافي براي مقاربت (ناتواني جنسي) ممکن است به دلايل مختلفي رخ دهد.

ممکن است به دلايل رواني و همچنين برخي تداخلات دارويي يا مشکلات عروقي باشد. به زودي با مقاله مفصل تري در مورد اختلال نعوظ همراه شما خواهم بود. وياگرا (سيلدنافيل سيترات) دارويي مفيد براي از بين بردن اين مشکل است.

تاييديه FDA را دريافت کرد و در سال 1998 در بازار ايالات متحده عرضه شد.

نعوظ با قرص ویاگرا سیلدنافیل چگونه اتفاق می افتد؟

ده دقیقه بعد از مصرف قرص ویاگرا سیلدنافیل تحريک جنسي مرد شروع مي شود، زماني که شريان هاي حامل خون به سمت آلت تناسلي منبسط مي شوند و خون بيشتري را به بافت هاي اسفنجي آلت تناسلي مي برند و وريدهايي که خون را از آلت تناسلي به عقب مي برند، منقبض مي شوند.

خون در بافت هاي اسفنجي داخل آلت تناسلي جمع شود. اين کنترل در جريان خون توسط NO (اکسيد نيتريک) ترشح شده از سلول هاي اندوتليال و عصبي در بافت اسفنجي انجام مي شود. NO توليد گوانوزين مونوفسفات حلقوي (GMP) را تحريک مي کند که باعث گسترش ديواره شريان ها مي شود. سيدنفيل سيترات زماني وارد عمل مي شود که توليد GMP با تحريک جنسي افزايش مي يابد و آنزيم هايي را که GMP را در محيط تجزيه مي کنند سرکوب مي کند و اثربخشي GMP را افزايش مي دهد و نعوظ و نعوظ طولاني مدت را تضمين مي کند.

چه کساني نبايد از وياگرا استفاده کنند؟

کساني که از داروهاي قلبي حاوي نيترات، نيتروگليسيرين و غيره استفاده مي کنند نبايد از وياگرا استفاده کنند. مي تواند به طور خطرناکي فشار خون را کاهش دهد. کودکان و خانم ها نبايد از وياگرا استفاده کنند، يعني به افراد زير 18 سال داده نشود.

چرا از قرص ویاگرا سیلدنافیل  استفاده مي شود؟

قرص ویاگرا سیلدنافیل براي اختلال نعوظ در مردان استفاده مي شود. اختلال نعوظ ناتواني مرد در دستيابي يا حفظ نعوظ آلت تناسلي لازم براي فعاليت جنسي است.

نکات مصرف قرص ویاگرا

اين دارو براي استفاده شخصي شما تجويز شده است. اين دارو را به شخص ديگري ندهيد، حتي اگر شکايت او با شما يکي باشد.
با توصيه پزشک متخصص حتما مصرف شود.
وياگرا ممکن است در مرداني که مشکلات عروقي جدي دارند موثر نباشد.
قبل از استفاده از وياگرا بايد چک آپ انجام شود.

علت اختلال نعوظ بايد مشخص باشد.

کساني که بيماري هايي دارند که ممکن است باعث عدم نعوظ در آلت تناسلي خود شوند، مانند لوسمي، کم خوني مديترانه اي، ميلوما، بايد پزشک خود را از داروهايي که استفاده مي کنيد مطلع کنند.

وياگرا فقط در صورت تحريک جنسي به شما کمک مي کند نعوظ طبيعي داشته باشيد.

وياگرا مصرف نکنيد مگر اينکه اختلال نعوظ داريد

زنان نبايد قرص ویاگرا سیلدنافیل مصرف کنند.

پس از گذشت تاريخ انقضاي روي جعبه دارو از مصرف آن خودداري کنيد. دارو را در دماي اتاق زير 30 درجه سانتيگراد نگهداري کنيد.

قرص ها را در جعبه اصلي خود نگه داريد و از آنها در برابر رطوبت محافظت کنيد.

اگر وياگرا بيش از يک بار در روز مصرف شود، ممکن است درد عضلاني ايجاد شود.

نعوظ هاي طولاني مدت و گاهي دردناک پس از مصرف وياگرا گزارش شده است. در این صورت فوراً به پزشک خود در مورد نعوظي که بيش از چهار ساعت طول مي کشد اطلاع دهيد.

ویاگرا داروی فشارخون یا سفت کننده ی آلت ؟

قرص ویاگرا سیلدنافیل یکی از بزرگترین داستان های درخشان در دنیای پزشکی را دارد. در ابتدا به عنوان یک داروی فشار خون برای افرادی طراحی شد که سعی می کردند از درد قفسه سینه و سفتی بازوهای چپ جلوگیری کنند، به سرعت مشخص شد که عجیب ترین عارضه جانبی این قرص آبی کوچک کاهش فشار خون نیست، بلکه ایجاد چیز دیگری (بله، آلت تناسلی) است. سفت، بیش از حد.

وقتی متوجه شدند که می‌توان این دارو را برای کمک به عملکرد عادی‌تر مردان مبتلا به ED تجویز کرد،از زمانی که در اواخر دهه 90 وارد بازار شد، ویاگرا از یک داروی خاص به دارویی تبدیل شد که توسط میلیون‌ها مرد در سراسر جهان برای درمان اختلال نعوظ (ED) استفاده می‌شود.

امروزه، ویاگرا و ماده فعال آن سیلدنافیل هنوز برای فشار خون شریانی ریوی (با نام Revatio) تجویز می شود، اما بیشتر و بیشتر به دلیل قدرت آلت تناسلی خود شناخته شده است.

چه چیزی در ویاگرا وجود دارد؟

پس در ویاگرا چیست؟  ویاگرا دارویی برای اختلال نعوظ است.

ماده اصلی قرص ویاگرا سیلدنافیل بخشی از دسته ای از داروهایی است که به عنوان مهارکننده های PDE5 شناخته می شوند، که (برخلاف مکمل های بدون نسخه) برای درمان اختلال نعوظ توسط FDA تایید شده اند.

این داروی مورد تایید دولت به شکل قرص عرضه می شود که هر دو دارو برای استفاده تقریباً 30 دقیقه تا یک ساعت قبل از رابطه جنسی طراحی شده اند. سیلدنافیل این کار را با مهار آنزیمی به نام فسفودی استراز نوع 5 یا PDE5 انجام می دهد.

آنزیم PDE5 به کنترل جریان خون در آلت تناسلی شما کمک می کند. PDE5 به طور معمول cGMP را که مسئول شل شدن عضلات صاف شریانی است، تجزیه می کند. با جلوگیری از عملکرد صحیح PDE5، cGMP بالا باقی می‌ماند و ویاگرا اساساً به خون چراغ سبز می‌دهد تا وقتی احساس می‌کنید تحریک جنسی می‌کنید، به داخل بافت‌های نعوظ داخل آلت تناسلی شما جریان یابد.

قرص ویاگرا سیلدنافیل و انواع مشابه داروهای اختلال نعوظ با مهار PDE5 عمل می‌کنند و جریان خون به آلت تناسلی شما و ایجاد نعوظ را آسان‌تر می‌کنند. با مهار PDE5، رگ‌های خونی که آلت تناسلی شما را تامین می‌کنند، می‌توانند شل شوند، اندازه آن‌ها را افزایش داده و اجازه می‌دهند خون آزادانه‌تر جریان یابد. از آنجایی که نعوظ به جریان خون سالم مربوط می شود، این می تواند نعوظ شما را بهبود بخشد و به شما امکان برقراری رابطه جنسی را بدهد.

ویاگرا چگونه کار می کند؟

ویاگرا با بهبود جریان خون در آلت تناسلی شما عمل می کند. ماده فعال، سیلدنافیل، یک مهارکننده PDE5 است که به آرامش عروق خونی کمک می کند. این به بهبود جریان خون در آلت تناسلی کمک می کند و به دست آوردن، حفظ و نعوظ آن را آسان تر می کند.

اگر اختلال نعوظ دارید، ویاگرا می تواند برای عملکرد و تجربه جنسی شما و همچنین سطح لذتی که از رابطه جنسی می گیرید بسیار مفید باشد. حتی یک دوز نسبتاً متوسط ​​ویاگرا می تواند سخت شدن و سفت ماندن در طول مقاربت را به میزان قابل توجهی آسان تر کند.

در آزمایش‌های بالینی ویاگرا، بیش از 82 درصد از مردان مبتلا به اختلال نعوظ پس از استفاده از ویاگرا با دوز 100 میلی‌گرمی (بالاترین دوز تجویز شده برای ED) بهبود نعوظ خود را گزارش کردند.

حتی در کمترین دوز تجویز شده 25 میلی گرم، ویاگرا باعث بهبود نعوظ برای 63 درصد از مردان مبتلا به اختلال نعوظ می شود .در مدت زمان کوتاهی متوجه تفاوت قابل توجهی می شوید. هر گونه ناراحتی در مورد عدم توانایی در حفظ نعوظ کاملاً از بین می رود.

نعوظ به ترکیبی از تحریک و جریان خون نیاز دارد. هنگامی که احساس می کنید از نظر جنسی تحریک می شوید، چه به دلیل تحریک بینایی، تحریک فیزیکی یا هر دو باشد، تکانه های سیستم عصبی شما باعث می شود خون به آلت تناسلی شما جریان یابد.

هر دو نام تجاری ویاگرا و نسخه عمومی آن سیلدنافیل با افزایش جریان خون در آلت تناسلی شما کار می کنند. اجسام غاری یک جفت ناحیه اسفنج مانند از بافت داخل آلت تناسلی شما  پر از خون می شود که باعث بزرگ شدن و سفت شدن آلت تناسلی شما می شود.

برای سفت نگه داشتن آلت تناسلی خود در طول رابطه جنسی، فشار در غشای فیبری به نام tunica albuginea ایجاد می‌شود و مانع از خروج وریدی می‌شود و خون را در داخل آلت تناسلی‌تان به دام می‌اندازد تا زمانی که دیگر احساس تحریک نکنید یا به ارگاسم و انزال برسید.

چگونه متوجه می شوید که ویاگرا چه زمانی کار می کند؟

قرص ویاگرا سیلدنافیل به طور کلی حدود 30 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد تا شروع به کار کند، اگرچه ممکن است در صورت مصرف یک وعده غذایی پرچرب قبل یا مدت کوتاهی پس از استفاده از این دارو، کمی زمان بیشتری نیاز باشد.

هنگامی که ویاگرا شروع به کار می کند، به طور ناگهانی دچار نعوظ نمی شوید یا متوجه تغییر سریع در میل جنسی یا برانگیختگی جنسی خود نمی شوید. ویاگرا همچنین یک داروی روانگردان نیست، به این معنی که هیچ اثر قابل توجهی بر نحوه احساس، تفکر یا درک شما از چیزها در طول رابطه جنسی نخواهد داشت.

درعوض، پس از مصرف ویاگرا، نعوظ را راحت‌تر به دست می‌آورید و حفظ می‌کنید. این ممکن است به این معنی باشد که شما می توانید نعوظ داشته باشید در حالی که به طور معمول نمی توانید نعوظ داشته باشید، یا اینکه نعوظ های شما که از ویاگرا پشتیبانی می کنند دارای درجه سفتی بیشتری از حد معمول هستند.

اثرات ویاگرا کاملا فیزیکی است، بنابراین مستقیماً احساسات شما را تغییر نمی دهد. با این حال، اگر اختلال نعوظ دارید، اثرات ویاگرا بر عملکرد جنسی شما می تواند اعتماد به نفس را تقویت کند یا رابطه جنسی را لذت بخش تر کند.

در برخی موارد، استفاده از ویاگرا ممکن است نعوظ شما را سریع‌تر یا محکم‌تر از حد معمول نسازد، اما ممکن است حفظ نعوظ در طول رابطه جنسی را برای شما آسان‌تر کند.

آیا راهی برای تشخیص اینکه مردی ویاگرا مصرف می کند وجود دارد؟

متأسفانه، هیچ تغییر قابل توجهی وجود نخواهد داشت که شما بفهمید مردتان از قرص ویاگرا سیلدنافیل استفاده می کند.اگر به شما نگفته باشد احتمالا از نیاز خود به دارو خجالت بکشد اما اگر خیال او را راحت کنید که اشکالی ندارد کسی برای تقویت بیشتر نعوظ خود از دارو استفاده کند احتمال زیاد پاسخ خود را دریافت کنید اینم داو هیچگونه علایمی جز افزایش میل جنسی و مقاربت فوق العاده لذت بخش هیچ عوارض منفی ندارد.

آیا ویاگرا ماندگاری شما را در رختخواب بیشتر می کند؟

پاسخ به این سوال با یک بله یا خیر ساده دشوار است زیرا به عوامل مختلفی بستگی دارد. ویاگرا به طور بالقوه می تواند عملکرد عمومی جنسی شما را به طور کلی بهبود بخشد. و مطالعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد ویاگرا می‌تواند یک گزینه درمانی بالقوه برای مردانی باشد که از انزال زودرس (PE) رنج می‌برند، بنابراین گاهی اوقات برای این منظور بدون برچسب تجویز می‌شود:

عوارض جانبی ویاگرا

قبل از اینکه فکر کنید ویاگرا نوعی قرص عالی است، بیایید درباره عوارض جانبی آن صحبت کنیم. عوارض جانبی رایج ویاگرا عبارتند از:

سوء هاضمه (سوء هاضمه)

میالژی (درد عضلانی)

دید غیر طبیعی (تاری دید و/یا تغییر در دید رنگی)

کمر درد

سرگیجه

حالت تهوع

کهیر

سردرد

گرفتگی بینی

گرگرفتگی صورت

در موارد نادر، ویاگرا همچنین می تواند عوارض جانبی شدیدتری از جمله

پریاپیسم (نعوظ طولانی مدت و دردناک)

اگر پس از مصرف ویاگرا متوجه هر یک از این عوارض جانبی شدید، فورا به پزشک مراجعه کنید.

ویاگرا یک داروی بی خطر و موثر برای اکثر مردان است. با این حال، همیشه باید قبل از استفاده از آن با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود صحبت کنید، به خصوص اگر سابقه شخصی مشکلات پزشکی مانند (اما نه محدود به موارد زیر) دارید:

فشار خون بالا

کم خونی داسی شکل

بیماری پیرونی

بیماری قلبی

مشکلات قلبی اخیر یا نارسایی قلبی

حمله قلبی یا رویداد قلبی عروقی قبلی

مانند سایر داروها، ویاگرا می تواند باعث تداخل دارویی شود، از جمله با داروهایی مانند آلفا بلوکرها یا نیترات ها. نیترات های رایج شامل نیتروگلیسیرین است. ویاگرا همچنین می تواند با نیتریت های موجود در داروهای تفریحی مانند “پوپر” تداخل داشته باشد.

اطلاع رسانی به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود در مورد داروهایی که در حال حاضر استفاده می کنید یا اخیراً استفاده کرده اید می تواند از این امر جلوگیری کند.

برای خرید قرص ویاگرا اصل آمریکایی کلیک کنید.

خرید قرص ویاگرا